Magdalenas de pistacho y chocolate

martes, 15 de julio de 2008

Si alguien cree que no se puede organizar un banquete opíparo sin lactosa de por medio, va equivocado. El pasado sábado Manu nos demostró lo contrario. Prometí pasar las fotos que hice, así como las recetas de empanadas varias y bizcocho, pero me perdonarán si mientras holgazaneo a gusto les dejo una receta estupenda para almorzar: unas magdalenas de pistacho & chocolate.

Ingredientes:

-300 grs. harina
-100 grs. azúcar
-80 grs. margarina* (derretida)
-chocolate negro sin leche rallado (cantidad al gusto)
-un puñado de pistachos troceados
-250 ml. leche de avena/de arroz/de leche sin lactosa
-1 huevo
-2 cucharitas y ½ de levadura


Se precalienta el horno a 180º mientras preparamos las magdalenas: primero mezclamos los ingredientes secos (harina tamizada+levadura+azúcar+pistachos+chocolate) y luego añadimos los líquidos (leche+huevo+margarina derretida). Se junta todo sin ligarlo demasiado, se pone la masa en los moldes (se llena unos 2/3 del molde), y se les echa azúcar por encima. Meter en el horno unos 30 min.






*editado, disculpad, las prisas...

14 comentarios:

unquepassava dijo...

Mantega o margarina? Que si un dia et convido a casa a fer el cafè, no vull que m'acusis d'haver intentat enverinar-te.

Bé, fer-ho recorrent a la lactosa seria massa evident, és clar :-p

Cristina dijo...

Diosssssssssss...ara edito. En realitat vaig fer servir oli d'oliva perquè no tenia margarina. Quin cap, déu meu...

manu dijo...

Y con los papelitos de colores :)

Os informo que por vuestra "culpa" he engordado :P

Cristina dijo...

Pues te pones a dieta como el 90% del mundo "occidental", aunque la verdad, no te irían mal un par de kilitos :p

Serás quejica...la próxima llevamos agua y palillos, y arreando...

Juanma dijo...

Bueno, palillos llevamos... :-P

Anna dijo...

Mmmm, la combinació de xocolata i pistatxo ha de ser boníssima...

Pq totes les receptes semblen fàcils quan les llegeixes????

Bueno, palillos llevamos... :-P
Si...y un par de tortillas y 2 empanadas para los palillos... No fos cas que no hi hagués res per punxar... :-P

Cristina dijo...

Eren tres empanades (dos de tonyina i una de salmó), però qui les va comptar :p

No fos cas que no hi hagués res per punxar... :-P

Noia, és que sóc de bon menjar :DDD

Pq totes les receptes semblen fàcils quan les llegeixes????

Perquè normalment ho són, reina. Només és posar-s'hi...

Aix, ahir vaig fer un pa de pessic recepta "Un que passava", per llepar-se els dits...

unquepassava dijo...

En realitat, és recepta de la Sra. Mare d'Un que passava ;-) I sí, està per llepar-se els dits...

Gemma dijo...

Cristina, és genial que facis un blog com aquest, hi ha molta gent intolerant a la lactosa i totes aquestes receptes que fas estan molt bé!
A la Patricia, la meva amiga que no pot prendre lactosa, ja li vaig passar l'adreça...
Moltes gràcies i endavant!

Cristina dijo...

Moooltes gràcies, Gemma ;)

Mar dijo...

Moltes felicitats Cristina!!
Realment les receptes que ens proposes fan molt bona pinta i semblen ben fàcils de fer!!! Vull provar de fer la coca de Sant Joan...renoi quina pinta!!! i el pollastre amb prunes també el trobo molt interessant...
Ah! i que sàpigues que jo també he passat l'adreça a dos usuàries de la biblioteca (una és una nena de 10 anys i la seva mare) que son intolerants a la lactosa i que cercaven informació i recursos,
Records!!!

Cristina dijo...

Mar,guapa, m'acabes de posar ben vermella :DDDD carai, gràcies!

una és una nena de 10 anys i la seva mare

Quan ho pateixen nens encara em sap més greu, puf. En fi, si els puc ajudar en alguna cosa, que aixequin la mà ;)

A veure si avui tinc temps i baixo les fotos de les properes receptes: empanada de tonyina i una altra, la típica de salmó, però aquest cop amb ceba; i una recepta adient per l'estiu: gaspatxo recepta "Posh Spicy" ;)

Renoi, que no tinc temps...

Mar dijo...

De res Cristina! Em va semblar bona idea i a més a més els va agradar molt!
I això que no tens temps, no m'extranya! si es que la que vale, vale ;P
AH! espero la recepta del gaspatxo! em torna boja literalment, em passo l'estiu alimentant-me d'això i de meló amb pernil!!! ;P

Cristina dijo...

Jejejeje, doncs aquesta és una recepta un tant especial. Normalment no m'agrada el gaspatxo perquè té massa gust a suc de tomàquet (a mi ni fu ni fa), però aquest...aquest me'l vaig prendre sense gairebé aturar-me, va fer furor! :DDD A veure si avui tinc temps i baixo les fotos i demà m'hi dedico ;)